I Uni Micro Web etterstrebes god
kundeservice til enhver tid. Dette gjør vi på følgende måte:
1. Våre ansatte skal ha kompetanse og kunnskap som trengs for å løse kundens problemer på en rask og profesjonell måte. Om nødvendig skal medarbeideren innhente nødvendig assistanse fra andre medarbeidere for å løse kundens problem.
2. Vi bryr oss om kundene våre og ønsker å løse deres problemer på en vennlig og rask måte.
3. Vi skal være tilgjengelige og fleksible for våre kunder. Det er viktig for oss at kundene kan nå oss på en rask og enkel måte. Via vårt digitale kundesenter, kan kundene når som helst sende inn ulike henvendelser. Våre medarbeidere sitter kontinuerlig og følger opp disse henvendelsene, også utenfor telefontid. I tillegg til disse kontaktpunktene, har vi også en vakt-telefon som kan nås hele døgnet, ved kritiske feil.
4. Det er av vesentlig betydning for oss at kundene har tillit til oss og stoler på våre medarbeidere, systemer og at vi alltid jobber for deres beste interesser.
5. Backup; innebærer at vi kan gjenopprette og korrigere når noe uventet oppstår.
Med disse nøkkelordene jobber vi hver eneste dag for at dere, kundene våre, skal ha en god opplevelse i møte med oss.