Hva kan vi hjelpe deg med?

Ønsker du å diskutere muligheter i din nettbutikk, eller trenger du support / bistand? Vi er her for å hjelpe deg.
Gå til kundesenter
Telefon (kl 12 - 15)

Om vårt kundesenter

I vårt kundesenter har du mulighet til å sende inn saker, enten det gjelder et problem, ønske om tilpasning, fakturaspørsmål eller annet. Respons skjer via telefon eller e-post basert på henvendelsen. Du har full oversikt over dine innmeldte saker ved å logge deg på vårt kundesenter.  

Alternativt kan du sende oss en mail til
support@unimicroweb.no - da vil saken din automatisk bli lagt inn i vårt kundesenter. 

Gå til kundesenter

Åpningstider

Du kan ringe oss alle hverdager fra kl. 12.00 - 15.00 på telefon: 70 33 21 90 

Kundesenter er bemannet alle hverdager fra  kl. 08.00 -15.30. 
Når du sender inn en sak til oss via Kundesenteret eller mail:
support@unimicroweb.no - så oppgi gjerne om du ønsker å bli oppringt.

Utenom vanlig åpningstid har vi en vakt-telefon: 936 00 866 - den skal kun benyttes ved driftsstans eller kritisk feil. Send en SMS dersom vakttelefonen skulle være opptatt.  

Driftsmeldinger

Her kan du sjekke våre gjeldende driftsmeldinger. 

Driftsmeldinger

Send oss gjerne en melding

Om du lurer på noe, så fyll gjerne ut skjema under. Vi ser frem til å høre fra deg!

Kontakt oss