Meny

Unimicro + Nettbutikk

Unimicro Nettbutikk med automatisk bokføring og Unimicro Regnskap utgjør sammen en komplett forretningsløsning som gir en rekke fordeler.

"Hva
Hva får du?

Helhetlig integrert

Ved å velge Unimicro Nettbutikk med Unimicro Regnskap får du en sømløs og helhetlig løsning. Dette betyr at data flyter mellom nettbutikken og regnskapssystemet, noe som reduserer manuelle datafeil og øker nøyaktigheten.

Integrasjonen mellom nettbutikken og regnskapet gir bedre innsikt i virksomhetens økonomiske situasjon.

Automatisert bokføring
Fleksibilitet og skalerbarhet
Full oversikt
"Automatisert

Automatiser bokføringsprosessen

Unimicro nettbutikk og Unimicro automatiserer bokføringsprosessen, noe som sparer tid og reduserer manuelt arbeid. Ordrer fra nettbutikken synkroniseres med regnskapssystemet, og dette gir en mer effektiv arbeidsflyt.

"Fleksibilitet

Unimicro er fleksibelt og skalerbart

Dette gjør løsningen egnet for små bedrifter så vel som større virksomheter. Dette gir bedrifter muligheten til å vokse og tilpasse løsningene i takt med deres behov og utvikling.

"Full

Unimicro gir deg dataflyt i sanntid

For deg som driver nettbutikk er det viktig og til enhver tid ha kontroll, med dataflyt i sanntid lukes manuelle feil vekk og du kan nyte følelsen av full kontroll

"Top"

Prisplaner Unimicro Nettbutikk

Våre prisplaner er nøye utformet med formålet å tilby deg kostnadseffektive, fleksible og skalerbare løsninger. Velg planen som passer best for deg, eller ta kontakt med oss.

Alle nye kunder får 3 måneder fri bruk!

Smart

799,-
pr. måned
  • 1 systembruker inkl. 
  • MyBring
  • B2C
  • Vipps Checkout
  • GA4 & GTM

Premium

1399,-
pr. måned
  • 1 systembruker inkl. 
  • MyBring
  • B2B og /eller B2C
  • Vipps Checkout
  • GA4 & GTM
  • Avansert varians visning
  • Egendefinerte tekstfelter
  • Strukturtilpasning førsteside
"Bottom"
Alle priser er eks mva. 

En skreddersydd løsning er perfekt for deg som ønsker en unik og personlig nettbutikk. På denne måten får du et design som er tilpasset din bedrift. Vi står klare til å hjelpe deg med å sette opp nettbutikken tilpasset dine behov. Ta kontakt med oss for skreddersøm!

"Img"

Er du interessert i å vite mer?

Ta kontakt med oss på tlf.: 70 33 21 90, eller skriv til oss via vårt
kontaktskjema.

Kontakt oss

Transaksjons kostnader

Transaksjoner <50 <100 <200 <500 <1000 <2000
Pris pr transaksjon kr 4,00 kr 3,50 kr 3,00 kr 2,50 kr 2,00 kr 1,50


+ kr 3,- pr fraktbestilling eller pakker med estimert årsvolum fra Logistra AS. Dette inkluderer en fraktavtale med svært fordelaktige fraktpriser fra blant annet Postnord og Bring.